Klima TV – Televizyonda her gördüğüne inanmak

Klima Cihazı Satın Alınırken – Tüketici Tarafından Yapılan Hatalar. #10

Televizyonda her gördüğüne inanmak – Görsel medya tüketicinin bilinç altına bir ürün yada markanın konuşlandırılmasında çok etkili bir yöntem. Her gün bir ürünün ve markanın televizyonda önünüze defalarca çıkması bazen sinir bozucuda olabilmektedir. Peki amaç nedir? Tabiki SATIŞ yapmak! Reklamların hedefi; tüketici olarak siz olmaktasınız ve bir nevi bu reklamların bedelinide siz ödemektesiniz. Nasil mı? Her televizyonda çıkan reklamın maliyeti, reklamı hazırlayan ajanstan, reklamda rol alan aktörlerden, gösterime gireceği Tv kanallarından vs… Tüm bu maliyetler satışa sunulan ürüne ve nihayi olarakta son kulanıcıya yani SİZE yansır.

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: