Panasonic Türkiye

Panasonic, farklı çeşitlerdeki klima ve ısıtma – soğutma sistemleriyle evlerin yanı sıra orta ve büyük ölçekteki binalarda ideal havanın yaratılması için etkin çözümler sunuyor. Akıllı teknolojiyi kullanan Panasonic, çevre dostu ürünleriyle pazardaki benzerlerinden ayrılıyor. 2010 itibariyle 1,5 milyar dolarlık büyüklüğe ulaşan ve sadece geçen yıl 722 bin split klima Türkiye klima pazarının % 85′ini mono ve multi split klimalar oluşturuyor. Split klimaları, %8 satış oranıyla değişken debili soğutucu akışkan klima sistemi ( VRF ) izliyor. 2010′da satılan VRF sayısı ise 12 bin civarında. Pazar payıyla Avrupa klima pazarında önde gelen şirketlerden Panasonic, Türkiye pazarına da iddialı giriyor. Dünya çapında klima ve kompresör üreticilerinden Panasonic, toplam 7 ARGE merkezi ve 9 fabrikası ve 7 milyon klima ve 15 milyon kompresör üretim kapasitesi ile Türkiye’de Mayıs – Ağustos ayları arasında artan yoğun klima talebini rahatlıkla karşılayabilecek durumda. Panasonic Türkiye’de 5 sene içerisinde klima sektöründeki ilk 3 Japon markasından biri olmayı hedefliyor.

  1. Pazarlama_Delisi
    Haziran 1, 2011, 6:07 am

    Panasonic gibi global bir markanın Türkiye klima sektörüne biraz geç olsada gelmesi sevindirici. Türk tüketicisi için hayırlı olsun derim. Umarım Türkiye klima sektörü bu Japon Devden HVAC konusundaki başarılarının sırrını çözerek bir Global HVAC Türk Markası yaratabilir…

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: